Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
(Lukáš Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93841 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
(Karolína Šaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
(Eva Materlínová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
(Ondřej Krnáč)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86493 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
(Kristýna Brožková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78692 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma