Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
(Jan Hraba)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wpzlw/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Aktualizace průzkumu spokojenosti studentů oboru management kvality
(Martin Václavík)2018, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128840 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
(Barbora Bezvodová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ee3p3/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
(Mikeš Mikeš)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/f90g2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
(Jiří Hadžiosmanovič)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ja59b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
(Andrea Jančíková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vl3eg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kundera Kundera)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/hdjye/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
(Šárka Topičová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/tzbkb/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kamila Zápecová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cse44/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků
(Michaela Mašková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dyznv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma