Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Food stylingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Food styling jako součást marketingu
(Lenka Maršálková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mh9n0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
(Kristýna Šteffelová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c8rn0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role food stylingu v současných stravovacích návycích
(Kristýna Šteffelová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dhdxw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
(Aneta Hudcová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//esr1xt// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
(Karolína Chárová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yl41e1// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
(Lenka Jandošová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8q3b8l// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
(Barbora Slavíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnbxb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Eye tracking v marketingu
(Tadeáš Němec)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7787 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace
(Eva Vilémová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53865 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Verifikace efektivnosti plan-o-gramu prostřednictvím eye trackingu
(Michaela KARPÍŠKOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//qnfa1n// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma