Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Budování značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané společnosti
(Karolína Hašková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b026a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Anna Kolomazníková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x9n8u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí IMK
(Kristína Kupcová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y43is/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Daria Somova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac139/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Nadezhda Axyonova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Nadezhda Axyonova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma