Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
External and internal factors of prosperity SME
(Diana Sargozhina)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/beuwm/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
(Ruslan Matsiievskyi)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tswvs/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
(Gian Mario Battaglia)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87979 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
(Aikerim Ramazan)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//f4kqm3// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Valentin Lopatko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x27jl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
(Miroslava Bušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jgj0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
A step towards aligning supply and demand? User involvement in supply of open data among ten Dutch public sector bodies
(Kristina Olausson)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ez4u5/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
(Pavla Nováková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x4zgs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma