Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
(Anna Martynushkina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k6hda/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
(Šárka Michalíková)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wwteg/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
K loutkovému divadlu sémiotickou perspektivou: komunikace, ostenze, znak
(Monika Vinklárková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q0biw/ | Estetika a kulturní studia / | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza vybraných reklamních spotů společnosti Nike, Inc. jako globální značky
(Aleksandar Mijić)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//g3nwik// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza a klasifikace znaků používaných k označení dámských a pánských toalet v brněnských veřejně přístupných organizacích
(Gabriela Tšponová)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/epew0/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace značky Staropramen a určení jejího archtypu
(Hedvika Pajerová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50760 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
(Natálie Odleváková)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/toga3/ | Filologie / Angličtina pro školskou praxi | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing komerčních organizací
(Melinda Fabiánová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jy6jd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma