Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BlogKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
(Natálie Kotková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e87gr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj komunikačního mixu
(Pavlína Pospíšilová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70240 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj marketingové komunikace
(Barbora Mrázková)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pen2ik// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
(Tomáš DAVID)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qzf09j// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní blog jako životní styl
(Martina Veselá)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ce97fo// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Případová studie českého módního blogu v kontextu sociálních sítí
(Pavla Melenová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6t9h/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
(Veronika Bulánková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vfn93/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Jak se rodí leader?
(Natálie DVOŘÁKOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gceglv// | Společnost a politika / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
(Adéla Kopelová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//75zfxm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Módní blog jako marketingový nástroj
(Lucie Ehrenbergerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9jbf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma