Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Budování značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování a řízení politických stran jako značek v ČR: Rozpoznání značky ČSSD vysokoškolskými studenty
(Daniela VAŠÁTKOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//4sbwuq// | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza volební kampaně ve volbách do PS PČR v roce 2013: případová studie hnutí ANO 2011
(Lukáš LUZAR)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//qnv8tn// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
(Jiří Patera)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mg7q4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza volebních programů hnutí ANO pro krajské volby 2016
(Lucie Schovancová)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h3s8b/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza kandidátních listin hnutí ANO 2011 pro komunální volby 2014 (případová studie)
(Lukáš Žmolík)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mjcr7/ | Sociální politika a sociální práce / Politologie | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
(František Novotný)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n0iwp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
(Petra HOVORKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//dq44kw// | Aplikovaná geoinformatika / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
(Adam CHROBÁK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//l200od// | Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Mezinárodní vztahy a bezpečnost | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
(Eliška Procházková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12020 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Žilinský samosprávný kraj jako inovační lídr Středního Slovenska
(Dominika Rohaľová)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s5a69/ | Regionální rozvoj / Projektový management | Práce na příbuzné téma