Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Iva Šlemendová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nv9xc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Jan Švarc)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i2hp9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
(Dávid Lipták)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uth8d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Martin Pechar)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sfrln/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Zuzana Matějková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y7uvs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Petra Podařilová Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqwm8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
(Soňa Danihelová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cc2mnc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
(Lucie Tyllová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/po4j2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
(Daniela Benešová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h6ecd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Andrea Doleželová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bbuiu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma