Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
(Pavel Mošnička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82647 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
(Adela Pilátová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwn9e/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama
(Gabriela Budilová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tg1rf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
(Klára Smejkal)2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/btntk/ | Mediální a žurnalistická studia / | Práce na příbuzné téma
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
(Vojtěch Dvořák)2024, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d5c1i/ | Mediální a žurnalistická studia / | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma