Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Digitální marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 43 prací)
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
 (Tatia Tchkonia)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/onkt7/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
 (Jino Raju Kollasserry)

2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/e10wz/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
 (Maksim Igoshin)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

The Secrets of Communication in Marketing Communication
 (Lalita Berikbaeva)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/bijdf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Radek Menšík)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
 (Elena Chadžieva)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
 (Radim Zacios)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
 (Ha Vi Phanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 43 prací)