Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 38 prací)
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
 (Jakub Vašek)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hxjdy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Srovnání online a offline programových nástrojů pro provádění symbolických výpočtů
 (Jan Ševčík)

2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/136138 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma

Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
 (Veronika Chovancová)

2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hd213a// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Trendy marketingové komunikace a jejich implementace do praxe společnosti XY
 (Tomáš Svoboda)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/xtrvi/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
 (Tereza Skolková)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/si604/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
 (Mai Tranová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//a95qj9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
 (Šimeček Šimeček)

2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/ggwh8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
 (Tomáš Dvořák)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/vnhqh/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
 (Karolína Vejražková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
 (Petr Korec)

2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/hb5zm/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 38 prací)