Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Jana Redayová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifyp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Lucie Oravcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8e6u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Nikola Urešová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iel2a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Josef Kučera)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y06rs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus produktu
(Luka Martin Valek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o27ol/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Životní cyklus produktu firmy Happyend
(Kristýna Terzievová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mc7cz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rebranding and Marketing Communication
(Yuru Shi)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbz8k/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Roman Sarychev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grmip/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma