Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčový zákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
(Milena Osipova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zk6gs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Daniel Brych)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wsrpu/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Max Vagner)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixkdr/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
(Samuel Trstenský)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a6nn3/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
(Jan Herink)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/dmr63/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Efektivní komunikace ve vztahu se zákazníky v hotelnictví
(Irina Zolotareva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/nw4vv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
(Luboš Prüger)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jssi3/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Nataliia Marhita)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/b73e5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma