Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčový zákazníkKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
(Martin Klein)2020, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wleb1/ | Sociology / | Práce na příbuzné téma
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
(Jayesh Rane)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing, logistika a Supply Chain Management
(Simona Vaisová)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/glocb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
(Evgeniia Metlushka)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//grofg1// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
(Miloslav Fiala)2016, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/dhq29/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
(Knoel Sotomayor)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2uet/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
(Aymen Alsanhani)2019, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM5885 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Lukáš Hošek)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q614k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Jiří Tomek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bw3by/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma