Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Využití rozhodovacích metod v procesu získávání a výběru pracovníku ve vybraném podniku - koncern Agrofert, a. s.
(Kristýna Mudrychová)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//g8q29y/106099_prace.pdf/ | Projektové řízení / | Theses on a related topic
Nation Brands Index - postavení České republiky
(Johana Nádvorníková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38158 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní studia - diplomacie | Theses on a related topic
Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů
(Michal Cienciala)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153110 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
(Katarína Ďurišová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Theses on a related topic
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Vnímání značky Red Bull
(Tereza Svobodová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
(Patrik Pham)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
(Anh Tung Vu)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
(Lukáš Černý)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46582 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic