Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
(Aylin Sadıkoğlu)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89079 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Anna Golovina)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/m55af/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma