Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
(Dominik Klimek)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9m7j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Multilevel marketing v 21.století
(Lucie LIPOVSKÁ)2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h2bgbt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Multilevel marketing
(Michaela Křehlíková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31253 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
(Vladimír Kašpar)2016, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//regom7// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Prímý marketing
(Lucie Hrabalová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ud7rl/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
(Kateřina Panáková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wvtmcm// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
(Elina Soitu)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt9hy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
(Egor Lykov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14780/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma