Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
(Ekaterina Khodkevich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hywfr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení komunikace v podnikové praxi
(Simona Brchlová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/bhz3y/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication in Marketing Communication
(Lalita Berikbaeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bijdf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
International marketing communication
(Dominika Kučerová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f81y1/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
(Zuzana Benešová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qscob/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Globální marketing a lokální kultura
(Anna Kireeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tic9m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
(Jiřina Navrátilová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tw7av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma