Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Customer, relationship, managementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Získání konkurenční výhody pomocí inovace produktu online startupové služby
(Jan Zábrodský)2021, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//qr5lb9// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Typ absolvované vysoké školy jako konkurenční výhoda na trhu práce
(Eva Šustková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28554 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
(Mariami Denosashvili)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4e0nu8// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
(Zuzana Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asyqf/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma