Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingov%25C3%25BD%2520mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
(Jan Čadil)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v5ur4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Monika Slavíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4mv9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje vybraného produktu
(Štěpánka Tůmová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wvbfv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přímý prodej D2D
(David Švec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f532q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
(Pavla Sulanská)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjpt1/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Agroturistické služby na Hustopečsku - vybrané formy distribuce a prodeje farmářských výrobků
(Leona Petrášová)2016, Bakalářská práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xa7qmd// | Zemědělské inženýrství / Agrobyznys | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma