Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Anastasiya Krasovskaya)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/huv9u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Michal Hlubuček)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xi9b1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic
Investigation into Impacts of Promotion Mix - Case Study of Crown Worldwide
(Lidija Stojmirovic)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7vbgwo// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Rozšíření sales promotion značky ZetSet
(Petra Pastorčáková)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7qmlw2// | Ekonomika a management / Marketing | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Sabina Vojtíšková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bdueu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic