Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
New types of media and its influence on the corporate communication
(Ntaniela Zafeiri)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nwv6g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
New media in corporate communication
(Václav Králík)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emmtf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on corporate communication
(Nikita Filonov)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bd1jy/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the Corporate Communication
(Michaela Padevětová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ahbst/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on corporate communication
(Katsiaryna Asipenka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdlxh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
(Ondřej Matěj Hrubeš)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bkuet/ | Komunikační studia / | Práce na příbuzné téma
Korporátní komunikace vybrané společnosti z kategorie FMCG prostřednictvím sociálních médií
(Martina Šafránková)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ydasxp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
(Barbora Blanková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45232 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma