Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
(Hung Minh Nguyen)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fshwg/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.) | Práce na příbuzné téma
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
(Hung Minh Nguyen)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fshwg/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.) | Práce na příbuzné téma
Data mining na fiskálních datech
(Viet Long Tran)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94249 | Informační média a služby / | Práce na příbuzné téma
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
(Monika Dobiášová)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//igv35y// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
(Zuzana Kucharovicová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3pxtzm// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
(Daniela Chudá)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fewbpt// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
(Daniela Chudá)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//89r2yj// | Management a marketing / Marketing management | Práce na příbuzné téma
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
(Aneta Dúbková)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vtzczn// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Vliv WoM na nákupní chování
(Aneta Řehánková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72336 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
(Mariana Pascual)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id/xwevg8/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma