Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Google Analytics

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
 (Jakub Vašek)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hxjdy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Customer web behavior analysis using offline transaction data
 (Lukáš Wojnar)

2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/jnqqu/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
 (Dušan Mladenović)

2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)