Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Dressel DiverKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku
(Jaroslav KOHOUTEK)2016, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h33di5// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Produkty potápění střediska Dressel Divers v Mexiku
(Jaroslav KOHOUTEK)2016, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//h33di5// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Barbora Barešová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ee5pn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
(Jan Perlík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/iyotw/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Produkt jako základní nástroj produktové politiky firmy
(Kateřina KASKOUNOVÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//54njng// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
(Erika Velíšková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/gudgs/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu spotřebitelů kávy s cílem nalezení vhodného segmentu pro produkt Pressca
(Michal Sýkora)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74099 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
(Radek Šula)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orr98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkty CR: Analýza potenciálu regionu Chua-lien na Taiwanu a návrh produktu dobrodružného CR.
(Ivona Adamíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11935 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma