Theses on the same topic (having an identical keyword):
značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The impact of influencer marketing on customer engagement
(Tatiana Larišová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88226 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Theses on a related topic
Zapojení zákazníků do procesu vývoje ICT produktu
(Sebastián Benna)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gj951/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Theses on a related topic
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
(Tereza Vebrová)2016, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3fi6mx// | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Zákaznická omezení při zapojení do elektronického bankovnictví: zkušenosti retailových bank v Ghaně
(Abdul Bashiru Jibril)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wn3rm0// | Economics and Management / Management and Economics | Theses on a related topic
Marketingová hodnota sportovních klubů
(Nikola Pfeiferová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ofam7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Markéta Novotná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
(Žaneta Senftová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/icyj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Ivan Chroust)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gyn4n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic