Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Prémiová značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
(Michaela Tomková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52349 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
(Lukáš Balík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Repositioning of the Brand Frisco
(Nikola Klimešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43563 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
(Natálie Chábová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91063 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
(Milena Uhrová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24679 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma