Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelské soutěžeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
(Lucie Kučerová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cg6kq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Negativní konsekvence spotřebitelských soutěží jako nástroje podpory prodeje
(David Vobecký)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52373 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě se zaměřením na loterie, soutěže a věrnostní programy
(Bohumila MĚSÍČKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tp0sum// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
(Maria Bykova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma