Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh vlasové kosmetikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social media as an effective instrument for business communication
(Petra Krumpholcová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o38tw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Media jako součást marketingové komunikace
(Lukáš Pražák)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bjac0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
(Pavlína Duffková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34650 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
(Julia Elisabeth Maurer)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52418 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma