Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nová média jako nástroj naplnění uměleckých vizí televize
(Lucie Rothová)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/podlk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
(Dominika Lewczyszynová)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ywict/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
(Silvie Čiháková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/96803 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Neverbální projevy reportérů v živých vstupech ve zpravodajství České televize a televize Nova
(Barbora BITTNEROVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//21ijgy// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Od Cirkusu Bukowsky k Raplovi: Produkčně-institucionální a systémová analýza seriálové tvorby tvůrčího dua Pachl-Viewegh v tvůrčích podmínkách České televize
(Jakub Třešňák)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dl7ct/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Role moderátora AV projektů v podnikové komunikaci (VSFS NEWS MAGAZIN)
(Adam Juřička)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hv6od/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma