Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Série publicistických interview na téma XL móda v České republice pro magazín Elle
(Jana Krajčová)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/of5se/ | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Důležitost kariéry a mateřství v životě ženy: publicistická interview pro magazín Ona Dnes
(Michaela Sagitariová)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tzhe9/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Role mužů v ženském světě (Série publicistických interview pro magazín Elle)
(Eliška Mezuláníková)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mn7ae/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Pokerové rozhovory (série interview pro magazín Royal Flush)
(Andrej Slivka)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jfejf/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Disc Jockey (série publicistických interview pro hudební magazín Full Moon)
(Adéla Procházková)2014, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yaxzo/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
(Veronika Bulánková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vfn93/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
(Eva Macálková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z2e0g0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměna autora herních recenzí jako názorového vůdce v ČR od roku 1990 až do přítomnosti
(Ondřej Partl)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v86dr/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
(Veronika Bulánková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vfn93/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Exilová publicistika Jiřího Lederera
(Ivana SYROVÁTKOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//j1er84// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma