Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Porovnání principů Corporate Governance v rozvinutých ekonomikách a v zemích střední a východní Evropy
(Anastasiya Tishchenko)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xod6s/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Corporate Governance - principy řízení a správy akciové společnosti a jejich uplatnění v České republice
(Iveta Demianová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p9imv/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní kultury ve firmě Baťa do roku 1939 a komparace vybraných principů s vybranou firmou
(Pavel Gerasis)2021, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dydl26// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
(Matěj Klinka)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcap5/ | Překladatelství a tlumočnictví / Překladatelství německého jazyka | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Pavla Mautvicová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9s8m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity konkrétní společnosti
(Soňa Smejkalová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11395/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Martina Vítů)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nd24w/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma