Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Employer branding of a global company operating in the CR
(Kristina Baraćová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52561 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
(Chaohang Wu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g14ip/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Corporate Branding in Online Startups
(Pavlína Fojtíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58455 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Branding kulturních institucí: Národní kulturní památka Vyšehrad
(Simona Velechovská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86688 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Enterprise Alliances and Co-Branding
(Peng Di)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l7dsy/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
(Daniel Krejsa)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ophoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu
(Simona Šenková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35662 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Repositioning of the Brand Frisco
(Nikola Klimešová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43563 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma