Theses on the same topic (having an identical keyword):
dotazníkKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
(Diana Korosteleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného solárního studia
(Mikeš Mikeš)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/f90g2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném maloobchodním podniku
(Barbora Bezvodová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ee3p3/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
(Andrea Jančíková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vl3eg/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
(Jiří Hadžiosmanovič)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ja59b/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku ze sektoru služeb
(Šárka Topičová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/tzbkb/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kamila Zápecová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cse44/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
(Kundera Kundera)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/hdjye/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Theses on a related topic
Hodnocení spokojenosti zákazníků
(Michaela Mašková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dyznv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic