Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Strategie zaváděníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Creating a new tourism product for Záviš z Falkenštejna Hotel
(Lucie Haasová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84613 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
(Mariia Kadesnikova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93003 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
(Radka SLABĚŇÁKOVÁ)2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//263u7f// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
(Petr Ouroda)2021, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//6ag8sl// | Procesní management / | Práce na příbuzné téma
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu
(Jana Tobeková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a5lin/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
(Vojtěch Tomášek)2021, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//jf74rj// | Procesní management / | Práce na příbuzné téma
Projekt marketingové komunikace pro nový výrobek společnosti Deoline Group s.r.o.
(Eva Bartošová)2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ai2ddd// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového výrobku firmy HOLS, a. s. na nový trh
(Zuzana Marková)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//nfkbvq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Komparace stávajících a nově definovaných procesů zavádění nových výrobků
(Michal Dorazil)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113371 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro inovovaný výrobek
(Klimentiy Korolkov)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/l8h0h/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma