Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing
(Tereza Hyšková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z4vbt/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
(Tereza Mařánková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/t9al6/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
(Kristýna Jarešová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/iryt9/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
(Kristýna Čiháková), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//oy3wpw// | Vzdělávací program: 63–41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
(Barbora Barešová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//maarks// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
(Tereza VESELÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//amkc1r// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma