Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)
Analýza mediálního obsahu v kontextu působení ANO 2011 v politickém systému ČR
 (Jana Bradávková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fh9zi/ | Sociální politika a sociální práce / Politologie | Práce na příbuzné téma

Diskurzivní analýza mediální prezentace projektu americké protiraketové obrany v ČR ve vybraných českých a ruských médiích
 (Hana Nečasová)

2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eyvyo/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Analýza mediální konzumace Generace Y
 (Jennifer Kozelková)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/74720 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
 (Denisa Kronusová)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/bnj4e/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma

Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
 (Tomáš Hones)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

https://is.vstecb.cz/th/c8u40/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma

Vliv sociálních sítí a moderních technologií na sociální vývoj dětí
 (Kateřina Doubková)

2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/fri1a/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb | Práce na příbuzné téma

Mediální trh v ČR v období ekonomick krize
 (Jonáš Pelikán)

2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/xip00/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
 (Tomáš Kvapilík)

2011, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wnkvc/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
 (Lucie Prosková)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/a517j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
 (Andrea Volaříková)

2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 28 prací)