Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza mediálního obsahu v kontextu působení ANO 2011 v politickém systému ČR
(Jana Bradávková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh9zi/ | Sociální politika a sociální práce / Politologie | Práce na příbuzné téma
Diskurzivní analýza mediální prezentace projektu americké protiraketové obrany v ČR ve vybraných českých a ruských médiích
(Hana Nečasová)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eyvyo/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Analýza mediální konzumace Generace Y
(Jennifer Kozelková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74720 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
(Denisa Kronusová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/bnj4e/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
(Tomáš Hones)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/c8u40/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a moderních technologií na sociální vývoj dětí
(Kateřina Doubková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fri1a/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb | Práce na příbuzné téma
Mediální trh v ČR v období ekonomick krize
(Jonáš Pelikán)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xip00/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
(Tomáš Kvapilík)2011, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wnkvc/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového média na trh a jeho fungování - případová studie projektu Naše adresa
(Lucie Prosková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a517j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
(Andrea Volaříková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma