Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Virální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Virální marketing optikou teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tfuk2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Virální marketing a sociální sítě
(Tomáš Bittner)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9q46/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úspěšné virální video pro neziskovou organizaci v ČR
(Stanislav Adámek)2015, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8650 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba | Práce na příbuzné téma
Assessment of electronic word of mouth effectiveness
(Ekaterina Kandakova)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r093n/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
(Veronika Kundríková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11042/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
(Ekaterina Samarina)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87986 | Management / | Práce na příbuzné téma
Word-of-mouth zákazníků a jeho dopad na management
(Alice Brzoňová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p8g4j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma