Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hudba, new, media, opera, aKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
My jsme hudba a hudba jsme my: Jak může zasahovat život onlife do našich identit, případová studie služby Spotify
(Barbora Jurašková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wdr7v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Opera a nová média.
(Eliška Gattringerová)2015, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9472 | Hudební umění / Zpěv | Práce na příbuzné téma
Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET)
(Tomáš Krejča)2012, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/7914 | Hudební umění / Hudební management | Práce na příbuzné téma