Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
(Natálie Odleváková)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/toga3/ | Filologie / Angličtina pro školskou praxi | Práce na příbuzné téma
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
(Jiří Hladík)2015, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rum0a/ | Geografie a kartografie / Aplikovaná geografie | Práce na příbuzné téma
Osobnostní charakteristiky a online recenze
(Ondřej Uldrijan)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ln19b/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
(Ivana Dubišarová)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nzjjy/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Skutečný problém falešných online recenzí
(Patrik Bucher)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mo07y/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Adaptace a pilotní replikace experimentu: Důvěryhodnost negativních online recenzí (Craciun & Moore, 2019)
(Lucia Režnáková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zb7sg/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma