Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
BrandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
(Jana Walterová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kzd20/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a volební kampaně v ČR
(Karolína Šašková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/whzk3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
(Thuy Linh Nguyen)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85210 | Management / | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu snídaňových cereálií
(Kamil Krupka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77496 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Online marketing
(Barbora Brychtová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79658 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
(Kateryna Ryzhuk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zeoae/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
(Valeriya Andreeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qirf3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
(Jan Kvapil)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ss365/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
(Nikola Ježková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92688 | Management / | Práce na příbuzné téma