Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
imageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
(Lenka Bečičková)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj83s/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
(Laura Mikušová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/els69/ | Sdružená uměnovědná studia / | Práce na příbuzné téma
Budování vizuální identity značky
(Luong Duyen Nguyenová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//ooj3ga// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Milka
(Darja Kerndlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52972 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image vybrané firmy/značky
(Thu Thuy Nguyenová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3e31/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv chování prodavačů na vytváření image firmy
(Petra Kubáčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okjak/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma