Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fast Fashion Consumer Behaviour
(Nyvanrady So)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mqp9n6// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Udržitelné chování spotřebitele na trhu módy
(Lucie Šimáková), Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//j3i3n3// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma