Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Ekonomická analýza dostavby dopravního prvku Plavební stupeň Děčín na infrastruktuře labské vodní cesty, dopadů realizace díla na ceny přeprav a externích nákladů v rámci exportu a importu zboží po evropských vnitrozemských vodních cestách z České republiky
(Adam Skalický)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y1955n// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Povinnosti zadavatele ve vztahu k nabídkovým cenám ve fázi před hodnocením nabídek
(Hana Sanetříková)2014, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f0fzh/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Institut mimořádně nízké nabídkové ceny v teorii a praxi
(Mária Vaňová)2014, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g1xsd/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
(Barbora Málková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Tereza Moravcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zdbl1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Edita Vítová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rlc3r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma