Theses on the same topic (having an identical keyword):
Klíčová slovaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
(Tomáš Hamrák)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6709/vsh_m_b1/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Theses on a related topic
Marketingová strategie společnosti Albixon se zaměřením na targeting a positioning
(Diana Tonarová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//wzec2v// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Theses on a related topic
Brand positioning značky Jacobs
(Linda Spanilá)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88220 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic