Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Umělecké dílo v reklamě
(Radek Kubák)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g54yi/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
(Jakub Kabourek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jt2zt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Ksenia Lyuleeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d4hdi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Monika Horčíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvipo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
(Nikola Jurasová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//89s52a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Dominika Chválová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oqesf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Oliver Holman)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqg0v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
(Daria Dymova)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mu36w/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Využití klasické hudby v reklamě v rádiu a televizi
(Barbora Hamáčková)2022, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/16564 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Reklama na umění, umění v reklamě
(Pavlína Fiala)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gkdxs/ | Učitelství pro střední školy / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma