Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
(Pavlína Pawlasová)2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/116994 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
(Kateřina Šneková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110591 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Aplikace modelování strukturních rovnic na proces utváření spokojenosti a věrnosti zákazníků při nákupech na slevových portálech
(Pavlína Pawlasová)2017, Disertační práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/116994 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
(Lucie Miková)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fqpss/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost v online nakupování
(Rosalie Ovesná)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93267 | Management / | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků s online službami pro rozvoz jídla
(Jan Píšek)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149456 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
(Kirill Petrov)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hq9jbu// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Slevové portály z pohledu podniku
(Mária Okrucká)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o98ko/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
(Tereza Hlavoňová)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z7pyc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma