Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
(Nika Tótová)2023, Diplomová práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ryykf/ | Management sportu / | Práce na příbuzné téma
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
(Anna Klimenko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i6f9c/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
(Nikola Mráčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m7uzn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez.
(Ivan Nebogin)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73961 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
(Tereza Šmídová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69156 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand management regionálních značek
(Tereza Štočková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69585 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand management regionálních značek
(Jaroslava Dohnalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33443 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand management regionálních značek
(Petra Šanderová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38834 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Aneta Kazdová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d12c5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma