Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
SpotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand building s využitím sociálních sítí
(Petr Novák)2021, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/f91hc/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Brand building multižánrového festivalu Neleň!
(Darina Hnaníčková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v7dfzp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand building společnosti Hopštejn spol. s r.o.
(Ondřej Novotný)2012, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/h559e/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
(Tereza Zíková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/z9wo4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
(Hana Drkošová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kqtew7// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
(Petr Motalík)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82730 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské postoje a preference generace Y při nákupu produktů v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
(Jana Nováková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kzgv4a// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Změny nákupního chování generace Y v rámci obchodního konceptu Bez obalu v kontextu nemoci covid-19
(Jiří Červinka)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//t1a1vu// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení spotřebitelských preferencí generace Y na trhu s biopotravinami v České republice
(Anna Sushkova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//qzovqw// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma